Ako postupovať v prípade reklamácie

Ako reklamovať batériu?

1. batériu (alebo iný tovar) dôkladne zabaľte, tak aby pri preprave nedošlo k jej poškodeniu. V prípade, že sa jedná o zaliaty akumulátor, označte balík "Neklopiť".
2. do balíka priložte záručný list, nákupný doklad (alebo ich kópiu) a sprievodný list
3. do sprievodného listu napíšte popis závady, kontaktné informácie (meno, telefón, email, spiatočná adresa) a akým spôsobom si prajete vybaviť (uzatvoriť) reklamáciu v prípade uznania (výmena za nový kus alebo vrátenie peňazí)
4. po doručení tovaru bude servisným technikom spísaný servisný protokol a zaslaný späť na emailovú adresu
5. ak posielate dve a viac batérií v jednej zásielke (najmä staničné batérie), je potrebné batérie zaistiť proti vzájomnému skratu.

 

Batérie môžete odoslať na našu adresu:

Predajňa Battery Import - Servisné oddelenie,
Pražákova 36a / 661
619 00 Brno - Horní Heršpice

 

FORMULÁR na uplatnenie reklamácie TU

Nastavenia cookies

Používame súbory cookie, aby sme vám umožnili pohodlné prehliadanie webovej stránky a vďaka analýze prevádzky webovej stránky neustále zlepšovali jej funkcie, výkon a použiteľnosť

Nevyhnutné (vždy aktívne, nemožno vypnúť)
Tieto cookie sú potrebné na správne fungovanie webovej stránky
Analytické
Pomáhajú nám pochopiť, ako používate webové stránky. Môžeme ich použiť na zlepšenie
Profilovanie (marketing)
Vďaka týmto cookie súborom vám môžeme zobrazovať relevantný obsah a reklamy, ktoré pre vás môžu byť zaujímavé a užitočné